جیرجیرک

December 01, 2006

کمک

قراره نوزده دسامبر یه گردهمایی کوچک از دانش جویان خارجی توی کالجی در کانادا برگزار بشه .این اولین باره که قراره از ایران هم چیزی باشه.من می خوام غذا درست کنم.از من عکس خواستن.نمی دونم کجا می تونم عکس های خوبی پیدا کنم.اگه دوست داشته باشین می تونین اگه عکس قشنگی دارین و کیفیتش هم خوبه به من بدید که بریزم روی سی دی و بهشون بدم.اگه عکس ها متعلق به خودتونه، می خوام یه جوری اگه بتونید یه امضا روشون بگذارید که حق کپی کردنش برای خودتون هم محفوظ باشه.اگر کسایی را می شناسید که بتونن به من کمک کنن خوشحال می شم باهاشون تماس بگیرم.تنها کاری که از دست من بر میاد یه سری عکس است که البته حدود ده تایی میشن+یه غذا که خوشحال می شم اگه کسی کمک کنه و بگه چی درست کنم بهتره و چند تایی هم صنایع دستی.منتظر خبرتون هستم

5 Comments:

  • سلام
    درباره غذا شاید آشپزخانه من به دردت بخورد
    درباره عکس اینجا را یک نگاهی بیانداز. اکثر اعضای این سایت عکاسان حرفه ای هستند

    foto.ir

    موفق باشی

    By Blogger BA}{AR, at 4:20 AM  

  • ممنون بهار جان.برای غذا خودم به کوکوی سبزی فکر می کنم که روش هم گردو و زرشک برای تزیین اضافه شده باشه.هم سبک است هم قابل برش دادن به شکل های مختلف.

    By Blogger جیرجیرک, at 8:45 AM  

  • هم اینکه اینجایی ها که خیلی دوستش دارند، آنجایی ها را نمی دانم :)

    By Blogger BA}{AR, at 5:30 PM  

  • چه جور عکسهایی رو ترجیح میدی ؟در مورد ایران باشه ؟
    تو خود سایت فلیکر خیلی عکسهای خوب میتونی پیدا کنی .

    By Anonymous Anonymous, at 6:40 AM  

  • به نیکی
    دنبال عکس هایی از ایران هستم.ولی حتما
    می خوام مطمئن باشم که این عکس ها با اجازه عکاس برداشته بشه.با چند تایی شون هم تماس گرفتم و اگه اجازه بدن از عکس های ایران چند تایی بر می دارم.خودم از اهواز و کیش و تبریز چند تایی عکس گرفتم ولی دنبال عکس هایی با کیفیت بهتر و کادر های قشنگ تر هستم.ممنون که جواب دادی.موفق باشی

    By Blogger جیرجیرک, at 10:31 AM  

Post a Comment

<< Home