جیرجیرک

January 29, 2006

دوستانم

ایا به حس قوی و محکمی که در درون قلبهای شماست، ایمان دارید؟ایا تا به حال صدایش را شنیده اید؟ایا این حس تا به حال شما را نجات داده؟درست در لحظه ای که قدرت تصمیم گیری شما کاملا مختل شده بوده؟ایا در زندگی تا به حال به شما کمک کرده که مسیر و جهت خود را پیدا کنید؟دقت کرده اید که درست در نقطۀ صفر،جایی که نمی دانید به پس باید رفت یا پیش،همین حس است که به شما کمک می کند.شاید فقط باید ان را شناخت و به ان اجازۀ ظهور و خود نمایی داد .مثل کودک درون هر ادمی ، که باید ان را شناخت .کودکی که تو را شاد نگه می دارد.من به این دو اطمینان دارم.دلم می خواهد زودتر هر دو را خوب خوب بشناسم و با انها صمیمی شوم .می دانم که از این دوستی شادی زیادی نصیبم خواهد شد

2 Comments:

  • سلام عزیزم
    ممنون که سر زدی من دبستان دقیقی طوسی می رفتم تو منطقه 7 تهران

    By Anonymous Anonymous, at 3:41 AM  

  • سلام به مخاطب من....
    با چای پنج فيل می شود

    عاشق زنی شد که خودش را از چشم پليس

    مخفی کرده است

    ده دقيقه بعد

    بر پوست مرطوبش می توانی دست بکشی

    عريان شوی

    و به جای نوشيدن چای شيطنت کنی

    به خنده از لب هايش دور شوی
    ............................................
    به دیداری دوبار امیدوار

    By Anonymous Anonymous, at 12:44 PM  

Post a Comment

<< Home