جیرجیرک

January 22, 2006

خبر خوش

یکی از عزیز ترین ها رفته بعد از امتحان هاش چند تا کتاب برام گرفته و سپرده به دست یه مسافر و تا چند وقت دیگه به دستم میرسن.دارم روز شماری می کنم هیچ وقت فکر نمی کردم این همه مدت بدون کتاب دوام بیارم.البته این جا تو بعضی شهر ها می تونی کتاب فروشی ایرانی پیدا کنی ولی توی ده شلمرود ما از این خبرا نیست.چند روز پیش تر هم که هوس کردیم چند تا دونه غوره بیاندازیم توی خورشتمون،مجبور شدیم بعد کلی گشتن از یه مغازه عربی و به دو برابر قیمت مغازه های ایرانی، یه شیشه فسقلی غوره بخریم.حالا تا کتابا برسن من اروم و قرار ندارم گرچه میشه رفت توی کتاب خانه های انلاین و هر چی دلت میخواد ،اونجا کتاب بخونی. ولی من هنوز از لمس کتاب های کاغذی لذت بیشتری می برم مخصوصا اگه بتونم دراز بکشم و کتاب بخونم کاری که نمی شه پای کامپوتر انجام داد

3 Comments:

  • من هم چک کردم، ظاهرن باید عیب از سیستم کامنت شما باشه. یک بار دیگه پارامتر های تنظیم مربوط به کامنت را یک نگاهی بیاندازین و البته قبلش تمپلیت رو در یک فایل ذخیره کنین. موفق باشین. امیدوارم کتاب هاتون در پست ایران گم و گور نشن و سالم و سریع به دستتون برسن

    By Blogger babak, at 11:51 PM  

  • یکی دو جای دیگه هم این مشکل را دیدم. تنظیمات را حتمن چک کنید و اگر با تغییراتی این مشکل پیش آمده، به حالت اول برگردانید.(در حال حاضر می خواهد به پروفایل افراد دسترسی پیدا کند و مثلن من پروفایل درست نکرده امو برای همین خطاایجاد می شود) اگه نشد می تونید از سیستم کامنت هالواسکن استفاده کنین
    www.haloscan.com

    By Blogger babak, at 12:04 AM  

  • پروفایل را فعال کردم و مشکل دیدن وبلاگ من ظاهرن رفع شده، نه؟

    By Blogger babak, at 5:23 AM  

Post a Comment

<< Home