جیرجیرک

March 16, 2006

روز سن پاتریک

فردا روز سن پاتریک است.روزی که در ظاهر یه جشن مذهبی است اما برای ایرلندی ها با رقص و ابجو خوری برگزار میشه.همه چی سبزه حتی رنگ ابجو ها و سمبل این روز یه گیاه سبز رنگه که سه پر داره ولی اگه بتونی یه چهار پرشو پیدا کنی برات شانس میاره.سال گذشته سر کار همه سبز پوشیده بودن و از جایی که رئیسم، منشی مخصوصش،مسئول امور مالی بخش ما و حتی دانش اموزی که به طور موقت با اونها کار می کنه، همه ایر لندی هستن، امدن این روز تو بخش ما خیلی محسوسه.من یه گند اساسی زدم و به همکار بغل دستی ام که از قضا خیلی هم به نقل قول کردن علاقه داره گفتم:گاو ها این گیاه را خیلی دوست دارن. اخه من به خاطر شکلش فکر می کردم که این گیاه همون یونجه است .خلاصه اون هم خنده ای کرد و گفت نه اون شبدر(یونجه) است واین شمروک است که توی ایر لند خیلی زیاد است.خلاصه خدا رحم کنه .حتما تا فردا گزارش به قوم ایرلندی مخابره میشه و زبان من سرم سبزم را بر باد میده
*شبدر یا یونجه:clover
*شمروک:shamrock

0 Comments:

Post a Comment

<< Home