جیرجیرک

December 23, 2005

پوینت ستیا / pointsettia

دو روز بیشتر به کریسمس باقی نمونده.از این روزهای سال رنگ های قرمز و سبزش را دوست دارم.گرچه هنوز بعد از این چند سال، برام بوی عید خودمونو نمی ده.دلم برای بوی آخرین روزهای اسفند تنگ شده،برای شیرینی های قنادی بی بی که با تویتی می خریدم واون بسته بندیشون می کرد جوری که تا مقصد همون طوری سالم می موندن،دلم برای بوی شهرم تنگ شده.همون بویی که همه اعتراف میکردن وقت پیاده شدن از هواپیما،وقتی پاشونو میذارن رو اولین پله ،اونو حس میکنن.دلم برای سبزی پلوی عید با ماهی شوریده یا حلوای سرخ شده تنگ شده.گلهای پوینت ستیا را هم خیلی دوست دارم اما دلم بوی گلهای نرگس رو میخواد که توی گلدون لابه لای گل های مریم و میخک وشب بو، یواشکی دارن عطر افشانی میکن.می خوام امسال توی لیست آرزوهام، از بابا نویل بخوام سال دیگه برام از همۀ اون بوها بیاره تا کنار این گلهای زیبای پوینت ستیا من هم سال نو را با شادی شروع کنم

0 Comments:

Post a Comment

<< Home